Träning imorgon - äntligen :)

Hej på er.
Imorgon ska jag äntligen få träna lite igen efter ett tag. Anledningen till att jag inte varit och simmat under den här tiden är att jag har varit sjuk i två veckor till en början, efter det så gick jag 1 eller 2 gånger, sen blev det stopp igen. Jag sov inte så bra på natten, eller så orkade mina föräldrar inte skjutsa in mig till stan' på söndagarna. Om inte det så hade jag inte någon skjuts hem efteråt, så då åkte jag hem med bussen jag brukar ta. Ja, det har varit en hel del krångel med det hela helt enkelt. Men imorgon (som dessvärre är den sista söndagsträningen innan sommarlovet) ska jag äntligen få simma lite :D


Det går nästan inte att beskriva hur roligt det ska bli, fast hoppas bara inte att det blir någon småtävling - I hate it! Kanske för att jag lyckades göra bort mig riktigt rejält första gången det blev en sådan tävling -.-' Jag hade verkligen missförstått det hela. Jag lyckades bli den enda som simmade en sträcka medans alla tittade på - och sådant får mig att må dåligt, att tänka på hur alla måste ha stått där och skrattat åt mig. Jag lovar, när jag kom fram och en tjej berättade att det bara var jag som simmade, med skratten lite nedklämd i halsen, så tryckte jag verkligen ned gråten i magen och skrattade själv åt det. Usch, jag ville bara gå upp och åka hem.


Men nog pratat om det. Jag längtar ändå väldigt mycket efter morgondagen. Så kanske jag ska åka och handla lite kläder imorgon också, så det ska bli sjukt roligt. Det var så himla länge sedan. Vad jag redan nu har planerat att titta efter är ett par tygskor som finns på H&M, hoppas att det finns kvar :) Godnatt


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0