Rolig musiktimme

Ojj, nu ropade mamma på mig och Mikaela - men jag kommer strax. Ska bara ner en stund. SEN ska jag berätta :)

Så, nu är jag tillbaka. Mamma hade gjort iordning lite kvällsmat + att min FRIDA-tidning hade kommit, så nu sitter jag och läser den :D

I alla fall så var det riktigt roligt på musiken idag (som det brukar ^^). Vi (jag, Emma och Sanna) satt och spelade lite på "Welcome to my life" så kommer våran musiklärare och ger oss värsta berömmen, haha :p Tänker inte gå in på några snärre detaljer, men det var ju kul att få den berömmen som han gav oss. Sen så fick vi lite hjälp att höja låten av vår körledare som var i skolan idag också :)

Men nu ska jag fortsätta att läsa min tidning ;)))))))))
Ha det bra!

Kommentera
Postat av: Johanna

Musik är alltid rolig :)

2008-05-13 @ 17:24:41
URL: http://johannadinfurs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0