Jag hinner inte!

Uuuh, som ni säkert redan vet (om ni har läst bloggen lite tidigare idag), så är jag helt slutkörd. Det har blivit för mycket. Massa prov osv. Imorgon har vi sovmorgon, men något nådant blir det ikke för mig som bor ute på landet och måste ha skjuts in till stan' på onsdagar för att komma till skolan om jag inte vill åka buss på morgonen för att sitta och vänta i en timme. Imorgon blir det att åka buss (vilket suger). Jag har en massa saker att göra idag, men jag hinner verkligen inte om jag ska klara av morgondagen, även jag behöver min sömn. Nu struntar jag att spela igenom pianogrejset, jag hinner inte med, jag får hitta på någon ursäkt imorgon.

Nej. Det här går ju bara inte.
Hoppas att ni har haft än bättre dag än vad jag har haft.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0