Hur ska jag orka?

Hej bloggen.
Kom just hem för inte så länge sedan. Har varit på träning idag och jag är HELT slutkörd. Det kan knappast vara bra att köra så hårt som vi blev tränade idag precis efter ett tags uppehåll o.o Men jag kommer ju annars att sova hur bra som hellst inatt :p

Idag så ska jag åka på lite shopping :) Ska försöka hitta ett par tygskor att ha nu på våren, vi får hålla tummarna att jag hittar dom. Sen så får vi se om det blir någonting mer som blir inhandlat till garderoben.

Ha det bra! ♥

Kommentera
Postat av: Elvin

Gillar din blogg :)

2008-05-18 @ 11:50:52
URL: http://verte.blogg.se
Postat av: Annamellita

Du hittar säkert ett par fina skor :) Det finns så många tygskor att välja på!

2008-05-18 @ 11:59:14
Postat av: Jenny

Ha en bra söndag! :D Kika gärna in i min blogg och släng in lite kommentarer här och där om du har tid! :)

2008-05-18 @ 12:01:21
URL: http://www.penajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0