Godmorgon alla bloggare

Godmorgon bloggen!
Hoppas att ni har sovit gott :) Igårkväll bestämde jag mig för att jag skulle gå upp tidigt idag. Och så sant som det var sagt - tidigt (för min del). Det ringde när klockan var 08:00 imorse, låg och snoosade en kvart, men sen så blev det fart. :) Byta om, äta frukost och snart så ska jag ut med hundarna på promenad. Fast jag tar nog bara med mig Stina.. för Rasmus är så långsam (särskillt om man ska cykla som jag tänkte göra idag). Så jag ska sticka snart.


bara så att ni inte tror att jag skolkar så ska jag berätta att lärarna till "de riktiga ämnerna" är på föreläsning idag, hade jag åkt till skolan idag så hade jag bara haft en bildlektion, så vi fick hoppa över den i stället. Så jag har ledigt idag :)


Och idag ska jag baka har jag bestämt mig för :D Det ska bli muffins, sen så ska jag försöka mig på lite glassyr till det också, vi får se hur det går :)


Men nu måste jag gå ut med hundarna, vi hörs senare!


Kommentera
Postat av: mingla

Var med och tävla om ett NicoleRichie-armband som är sponsrat av BettiesGalleria i Kalifornien.

2008-05-28 @ 09:00:09
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0