En dag på ett hotell

Hallojsan.
Nu så var jag hemma igen. Har varit och jobbat lite på hotellet, så jag är helt slut nu. Tänkte att jag skulle berätta lite om vad jag fick göra :)


När klockan var några minuter i 10 imorse så började jag gå bortåt, jag började vid 10-tiden. Då stod min handledare och väntade i reseptionen. Vi hälsade, sedan så satte hon mig i arbete. Det fick bli att hjälpa till att städa i några hotellrum. Damma, dammtorka, dammsuga (haha, det blev mycket dam nu :p), skura golv och tvätta av i lite duschar. Bra gick det i alla fall :))

När klockan var 15 så var det dags för mig att dra mig hemåt. Jag lämnade in förklädet som jag hade fått låna, så fick jag höra att om jag skulle ha lusst så skulle jag få komma tillbaka igen - vilket var riktigt roligt att höra i fall om det skulle vara så att jag skulle vilja sommarjobba någon dag kanske. Fast vi får se hur det blir ^^

image421


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0