Dagen så här långt (i bilder)

Tänkte att jag skulle berätta om vad jag har haft för mig idag, jag har ju fotat lite och sånt :)

I morse så gick jag ju på promenad med Stina. Jag brukar släppa henne på en väg där det aldrig åker bilar (någon enstaka gång kan det komma en, men det är väldigt sällan). Och hon sprang omkring och luktade på massa växter och sånt. När vi kom hem så fick hon bli lite badad, hon måste ha tyckt att det var riktigt skönt, för och la' sig ner i vattnet och drack för att inte bli så varmt. Det var ju redan riktigt varm vid 9-tiden, så det var inte så kontigt att hon svettades!
image464

Efter allt badande så gick jag in och satte igång ugnen, plockade fram ingridienserna och började baka lite :) Muffins blev det som fick komma ut ur ugnen efter ett tag.
image465

Under tiden som jag väntade på att det skulle bli klart så började jag diska lite. Tog den här bilden för att jag tyckte att vattnet såg lite roligt ut när det "vällde upp" så där :)
image466

När bullarna väl stog på avsvalning så tog jag fram florsockret och blandade till lite glasyr :D Så här såg det ut när allt var klart (fast skulle torka lite så att det inte skulle kladda så mycket):

image467

Voila! Klart och redo för att bjudas på :)
image468image469


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0