Frisk och photoshop :D

Nu så skulle jag, med glädje, kalla mej frisk igen. I två veckor har jag känt mej krasslig, haft feber och en otroligt dryg hosta (som jag forstfarande har lite kvar av). Idag så tog jag, för första gången på länge, en bild med kameran. Självklart blev det redigering i photoshop. Det är så skönt att vara på benen igen och att man faktiskt orkar med att göra saker. Här kommer bilden :) Faktiskt måste jag vara lite egoistisk och säga att jag blev riktigt nöjd med den bilden - hoppas att det inte ställde till alldeles för mycket iom att jag sa detta.

image190

Nu ska jag hjälpa Mamma att duka bordet, Hejdå. Skriver upp en länk där du kan se exagt vad klockan är www.klockan.nu. :) Ha det så roligt med sidan ;p

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0