Städning

Hej bloggen.
Jag ska snart ta mig ut för att dammsuga i stugan, sen ska jag få lägga ut en matta, så det kommer bli jättemysigt när det är klart :) Nu är det inte lika stökigt som det var förut när hela utemöbelt stog där ute. Nu står det bord och korgstolar framme istället. Kanske kommer att skura lite också, vi får se. Det är ju så himla tråkigt väder ute. Kallt och så.

Idag har jag varit med Jonna, Elin, Tilde, Sanna, Andreas och Filip. Tog lite bilder :)  Haha, måste vara lite fräck och säga att alla såg lite roliga ut på bilderna :p Fast jag ska ju inte säga något, jag brukar också kunna se rolig ut på kort ^^



Elin :)   ↑


Jonna :)     ↑


Filip :)    ↑


Andreas :)     ↑


Tilde :)    ↑


Sanna :)     ↑

Vi åkte och kollade på lite hästar en sväng. Det var söta.. hästbeeebisar där ;p

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0