Fotbollsturnering

Hejsan bloggen.
Klockan 14 idag så är det fotbollsturnering vid skolan, så jag ska gå och kolla på det :) Sanna skulle vara med och spela tror jag - men ikke jag! Jag suuger på fotboll rent ut sagt. Så jag ska bara kolla. Jonna, Tilde och Linn ska också dit, men jag tror inte att någon av dem kommer att spela heller. Eller Jonna och Linn skulle inte spela, men om Tilde ska göra det vet jag inte ^^

Kommentera
Postat av: André (WiktorMode)

Fin blogg! Du jobbar ju på riktigt bra! Kollar här ofta. Kolla även in min blogg, en mode/livs blogg som drivs och ägs av mig som är av det manliga könet! Http://WiktorMode.blogg.se



Ha en underbar dag hörru du!

2008-06-09 @ 16:36:53
URL: http://wiktormode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0