Gäster var det här

Hejsan bloggen :)
Här hemma har vi gäster. Det kommer och går folk nästan hela tiden här uppe på övervåningen (vi har bara badrum här uppe nu för ett tag). Det är mammas och pappas vänner som är här. Så de kommer att sova över här inatt. Jag ska låna ut mitt rum, och Mikaela sitt. Sen så är det ett par som ska sova ute i stugan också. Jag måste bädda om i min säng så att de som ska sova i mitt rum inte får ett lakan som redan är använt. Vart jag fick sova, det var antingen inne vid mamma och pappa, eller på soffan, jag tror att jag tar soffan eftersom Mikaela kommer sova där inne. Om jag också ska sova där inne så blir det jävligt varmt och trångt kan jag säga. Så jag tar soffan ;)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0