Vilka är ni? :>

Kollade nyss igenom statstigen, det visade sig vara 61 besökare idag. Så jag tänkte fråga er alla (i fall att ni tittar hit igen) : Vilka är det som besökt? skulle vara roligt att veta.

Komentera inlägget med Namn och ålder. Berätta gärna om du varit här förut, om du brykar läsa.. eller helt enkel bara kollar lite. På t.ex designen..   

Så här kan du "utforma" komentaren som exempel: "Anna, 14. Jag läser dagligen."

Det är alltid roligt att titta på statstiken, brukar inte fråga vilka ni är, men eftersom att det var mer sidovisningar än vanligt så skulle det vara roligt att veta :))   Ha det bra.

Kommentera
Postat av: Tilde

Jämt när jag sitter vid datorn så kollar jag :)

2008-01-24 @ 19:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0