Söndag .

Så var det söndag, snart börjar vardagslivet igen, och jag är fortfarande sjuk. Jag har världens drygaste halsont + hosta, ingen vidare kombination direkt. Nu orkar jag faktiskt inte vara sjuk längre, man känner sej ganska utebliven eftersom att jag bara sitter hemma vid datorn och tv:en. Går man till skolan får man i alla fall träffa vänner och bli lite uppdaterad om vad som händer. Fick i alla fall ett erbjudande idag av Jonna - Att följa med till Kupolen på onsdag, men det är ju inte riktigt säkert att jag hinner bli frisk >: /  vilket gör mej irriterad efter att ha varit hemma i en vecka, vill värkligen träffa lite vänner nu ju. Och att få åka och shoppa med sina vänner skulle vara riktigt roligt nu när jag fått lite pengar sedan jag fyllde år, och snart får jag månadspeng också. Livet suger ibland -.-''

Meen.. nu så orkar jag inte skriva ngt mer x))  Jag ursäktar för min lathet - Hejdå :D

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0