Gårdagens besökare + 4:e dagen från skolan

Kollade över lite statstig idag med, eller jag kollade hur många som besökt sidan igår. Det var tydligen 76 stycken. Gissa om jag vart glad ;D  Svara gärna på inlägget nedanför,  vill veta vilka ni är.. och hur ofta ni läser.

Dagens tittare var idag bara 5 stycken, men klockan är ju bara 10:48, så vem vet vad som kommer att hända? ;) Ajja, jag blir i alla fall jätteglad när ni besöker, men nog pratat om det, nu så ska jag berätta lite om dagen så här långt :> Inte för att det hänt så mycket sedan jag vaknade (vaknade för ca. en.. tre kvart sedan kanske), men känner för lite "utfyllnad". Hmm.. på 3 kvart hinner man inte göra så mycket x)

Vaknade runt 7 idag först, telefonen ringde. Hade tydligen inte ställt av armet ;o  Inte så lyckat att sova bort sjukan om telefonen ska hålla på att ringa hela tiden -.-''   Är fortfarande sjuk - vilken inte är så roligt. Jag har ont i huvudet och i hallsen, men febern värkar gått ner lite i alla fall. Men jag somnade om där vid sju i alla fall så vaknade jag inte igen förens rut 10 och då gick jag upp. Ska snart gå och äta frukost också. Hm, det v ar allt. Man kan inte säga att mycket har hänt mej under dagen, men det är ju bara morgon så.

Snön töade faktiskt inte bort helt igår, så det är fortfarande lite kvar, men vi får se hur det bler med den ^___^
Hejdå

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0