1 Januari 2008

Så var det nya året här :))   Igår så åkte vi in till stan för att träffa lite vänner. Vi hade hyrt Vasahallen från 15:00 - 18:00, och jag var ju så smart så att jag glömde badkläder, så jag solade solarium i stället :DD. Vid 12slaget så skålade allihopa och kollade på fyrverkerier :D  Så klart så glömde jag kameran -.-'' Men det kommer fler tillfällen. Sen så invigde jag året, lite för mej själv, med att lyssna på årets första låt, det blev "Famou Last Words" med My Chemical Romance så klart :DDDDD  Och nu är det inte heller långt kvart tills man fyller år igen, 14 blir det då. Och nu så är det musik här hemma (på datorn). "Disenchanted". Och än en gång så längtar jag till det nya albumet med MCR.

Ha det så bra!  ♥

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0