00:21

image129Asså jag MÅSTE verkligen få rätt på dygn ryttmen igen : /////  Det har varit helt fel sedan vi var till ett par vänner till familjen, föräldrarna satt och pratade i en evighet (känns det som). Vi åkte hem vid 1 på natten tror jag..  Hmm, det var i alla fall ingen tråkig familj vi var ditbjudna av (:  Vi var hem till Linnéa, fast en del pinsamma stunder blev det också -.-'' Men aja, sedan dess så har jag gått och lagt mej alleles för sent och gått upp ungefär mitt på dagen - vilket man blir ganska irriterad på när man snart ska börja skolan igen. Så nu har jag bestämt mej för att imorgon ska jag vakna vid 7. Ska sätta väckarklockan i mitt lilla kassaskåp (fick rådet av Tilde). Sen så ska jag sätta kassaskåpet långt ifrån min säng, så att jag måste gå upp och slå in rätt kod och sen stänga av väckarklockan :DD Det kan nog vara lika bra att sätta mobilen på ringning när man ändå håller på. Så kommer jag säkert att vara trött hela dagen. Men så får det vara, det går ju lättare att somna om man är trött ;))

00:28 är klockan nu. "Segt du skriver" tänker du säkert eftrsom att jag tar 7 minuter på mej att skriva detta ovansående. Men jag stannar upp ganska många gånger och tänker eter vad jag ska skriva och ibland tänker jag "vad var det för ord jag skulle skriva nu igen?"  Bara så att du vet ^^  Och medans jag ändå håller på att skriva så måste jag nog berätta att det var länge sedan jag skrev så här mycket (inte för att jag har skrivit så mycket), det brukar för det mesta bara bli korta inlägg vilket kan bli tråkigt ibland, så idag fick det bli ett "lång" inlägg :]]]

Imorgon så måste jag även ta tag i mej själv och börja på läxorna vi hade under jullovet, det kan vara bra att få det gjort någon gång. Egentligen så borde jag gjort dem i början av lovet, men jag hade fullständigt jobbat slut på arbetsorken. Och väldigt skoltrött var jag också i slutet av terminen. Hoppas att vår terminen inte blir så jobbig som höstterminen. Det är ju en hel del små ledigheten just under vårterminen, så det blir nog bra ;) 

Började tänka på att det är ett nytt år nu också, och med den tanken kom även ett minne från när jag gick på.. typ lekis ^^  Under vårterminen. Jullovet hade precis tagit slut och det var typ första dagen i skolan igen. Så då frågade våran lärarinna om vilket år det hade blivit nu? Så jag räckte upp handen, och jag fick svara. Det kom upp en massa sifror i mitt huvud, det finns ju flera sätt att säga 2001 på. tjugohundraett och tvåtusenett. Så jag blandade på något sätt de där två sätten att säga det.
- tjugotusenett.
jag tror faktiskt att jag la på en del fler sifror, men det blev så fel när jag sa det x))

Nu så har jag skrivit en hel del, så jag tänkte sluta då det blir som mest spännande, haha, nej - spännande kan man då INTE säga att det är ^^  Som jagh brukar säga så är jag inte alls på att berätta saker, det blir alltid så rörigt >.<   Tänkte att jag skulle försöka sova vid 1 - tiden, ska nog in på bdb lite, och kanske logga in på msn och kolla om det är ngn inne. Kolla gärna min bilddagbok också ((:  Har du inte mitt gästlösen så är det så, om du värkligen vill kolla mina bilder så kan du ju logga in, har du inget konto så kan du alltid skaffa ^^
www.elliinorx.bilddagboken.se det är länken ;))  Och samtidigt så kan du titta in på min lillasysters blogg också (:  (komentera gärna också, då bli hon säkert glad ;D). http://astaronthesky.blogg.se . Jag måste nog faktiskt själv säga att hon är bra på att uttrycka sej ^^ Lite stavfel, men hon är ju faktiskt inte så gammal och i skolan där hon går tror jag inte att de jobbar så mycket med rättstavning -.-' Men ha det så bra nu. Heiidooh

PS.
Bilden ovan kan du hitta på min bilddagbok, den är redigerad i Paint Shop inte Photoshop som en av mina vänner trodde fast då var det iof en annan bild (som du också kan hitta på bdb). Titta på den 5:e så ser du ;)))

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0