Snart till Stockholm

Snart så bär det av till Stockholm då. Nu har jag ingen aning om när jag kommer hem, antingen på lördag eller söndag.. Men jag skulle helst vilja åka hem imorgon. Men icke sa nicke. Mamma måste ju vara kvar hela helgen för att kunna umgås med sin vännina. Men jag då?! Jag har ju faktiskt också vänner som det var menat att träffa. Och kommer vi hem på lördag eftermiddag så hinner jag inte träffa alla :@

Lista på folk jag skulle träffa:

Jonna
Tilde
Sanna
Carro
Emma
Iida


Fast jag skulle ju inte träffa alla på olika dagar, utan det är bandet och "gänget". I bandet är det Emma, Carro, Sanna och Iida som jag ska träffa. I "gänget" är det Tilde, Jonna och Sanna (säger gänget för jag vet inte vad jag ska kalla det, jag kan ju iof säga T.E.J.S kom jag på ;p). Men asså! Det skulle kännas bättre om jag fick stanna hemma, jag har inte tid för att åka till Stockholm för att slösa bort min tid där hela helgen. (Som sagt så) Ska ju träffa vännerna, har pianoläxa.. och Boken om mej är inte klar ÄN! Mamma ville ju aldrig skriva sin del. Det skulle vara inlämnat förra veckan ju.

Snart tror jag att jag stannar hemma, annars tar jag med datorn till Stockholm så att jag kan skriva klart den förbannade skiten. Så kan jag ju ta pch packa ned pianot också när jag ändå håller på.

Gissa vem som är på dåligt hummör? -.-'

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0