Sammanfattning av dagen

Det får bli en snabb sammanfattning av dagen.

Vaknade, åt frukost, data, data, hemma spa, data, tänka på drömmen jag hade inatt, få reda på att jag blir kvar i Stockholm tills på söndag, data, TV, data, tänka på drömmen. Sova :)

Kanske ska ta och berätta om drömmen jag hade. Det var typ en flicka som skulle gifta sej med en prins, de hade aldrig träffats förut. Deras vigsel hade bestämts av sina föräldrar, och de hade gift sej utan att veta om det. Så plötsligt var de tvugna att ha barn för att typ få bli "kung och drottning". Så låg de där i sängkammaren för att de skulle ha barn, men båda var så väldigt blyga. Så de låg och småpratade ett tag, och de upptäckte att de tyckte om varandra. Det fanns alltså "kemi" emellan dem. Så skulle dom "ta tag" i det hela. Så började flickan att kyssa ngn blomma, det var typ ngn tradition att göra det innan "det där som kommer sedan". Och där vaknar jag.

Det var inte direkt någon dröm som jag blev äcklad av, det var snarare.. jag vet inte hur jag ska beskriva det. Men det blev ju mysigt på något sätt, en kärleks historia. Dom blev bortlovade som unga, men dom kom på att dom gillade varandra. Samtidigt var det lite sorgligt eftersom att de inte fick välja om de faktiskt ville ha barn eller inte. Och det måste ju ha varit väldigt pinsamt att "vara med någon" som man inte känner, eller har träffat förut. Men det konstigaste av allt.. Detta utspelade sej i typ Japan.. Och jag kan inte minnas att jag gjorde eller hörde någonting som hade med Japan att göra. Så vart kom det ifrån? o.o

image188

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0