Nytt - igen :o

Okej, nu så är det nytt än en gång när man tittar lite över designen. Tapeten har blivit en enfärgad blå sak, och visningsbilden har ändrats. Självklart så vet jag också att bilden inte är särskillt fin, men jag tycker om den av någon anledning. Mest kanske för att jag satt och pratade precis när bilden togs och därför gör jag någon slaggs rolig min ^^ Den är inte redigerad i PhotoShop utan i PaintShop, jag har inte ps på den här datorn, men paintS funkar på ungefär samma sätt, så jag är nöjd med det som är. Så kan det gå :}

Och nu så har jag också bestämt mej för att sluta använda kategorien "Allmänt". Istället ska jag börja använda en som heter "Min vardag", det kändes mer naturligt eftersom att det (för det mästa) är det jag skriver om - min vardag. Om det inte är det så kan det vara någon bild som slängs upp på bloggen. Och sen är det "Bloggdesign - uppdateringar". Och det är just där som jag berättar när jag gör om min design och så vidare.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0