Vollyboll :)

Idag så var det vollyboll turnering :9 Himla kul var det, vårat lag (som hette 7c2) kom på 3:e plats, så det var ju bra :) Vi var utklädda till troll, men vanninget pris för våran utklädning. Det var ett lag som var utklädda till strandpersoner (vet inte vad jag ska kalla det x]) som vann den tävlingen - så grattis på er :) I "mitt" lag - kanske borde säga Carros lag eftersom att det var hon som var lagkapten - så var vi:
¤Emma
¤Sanna
¤Carro
¤Jag
¤Ronja/Yasmin
¤Marcus
Tog en hel del bilder också, lägger upp några :)

image283image284image285image286

Detta var inte allt, det är en hel del mer, klicka dej in här för att se alla bilder. Men kom i håg att du måste vara inloggad för att kunna se bilderna (jag pratar om bilddagboken.se nu)

Kommentera
Postat av: Sanna

söta pics =)

2008-04-08 @ 18:36:44
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Sanna

Haha jaså? Gulligt =)

2008-04-08 @ 18:46:11
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0