Min otursdag

Idag skulle man kunna säga att det var min otursdag. Min sko gick sönder (första dagen som jag använde den efter att den varit på lagning). Så vaknade jag en timme tidigare ön vad jag skulle, var jéfflans torr om nagelbanden (det riktigt sved :'/), fast det blev bra efter en kort behandling med lite handkräm :) Det började snöa idag, och jag frös som in i bomben när jag väntade på bussen. Och jag hade pianolektion (jag har världens tråkigaste lärare kan jag lova).

Men nu pratar vi om lite bra saker istället :)
Jag fick följa med Carro hem efter skolan i stället för att sitta och vänta alldeles ensam vid busshållsplatsen. Jag höll på att böja skratta när det var en som gick förbi när Carro tog kort på mitt öga, så kikade han på kortet när hon kollade på det själv x) haha, det såg himla kul ut! för han sträckte på sej så där konstigt x) Vi fick sluta en halvtimme tidigare idag.. Och.. Sen tror jag inte att det var någonting mer för dagen :)

Imorgon har jag både prov och muntlig redovisning. Provet har v i i SO, det är Franska revolutionen vi har läst om. Så har vi att redovisa våra diagram i matten. Jag och Sanna gick och frågade folk om hur de lyssnar på musik. Dvs: om man lyssnar på radio eller tv:n kanske, eller om man lyssnar på musik på datorn. Vi hade lite olika svarsalternativ :)

Och nu till det sista :D Stora con-fucking-grattulationer till fontmannen i My Chemical Romance; Gerard Way som fyller 31 idag :D Även om jag vet att han inte kommer att se detta så kan det vara bra att påminna andra att han fyller år :) Grattisgrattis :D

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0