Inte hemma ¨

Hejhej, sitter vid en datorn som finns vid hotellet som familjen bor vid nu. Det är verkligen jättefint här, skulle kunna stanna ett tag till än bara under helgen :p Det är ett fyr-*-igt hotell som vi har stannat vid. Är smått dödstrött, fast inte så farligt. Pratar lite med Jessica btw :}

Jag tog med mej datorn hit, fast det gick inte att ansluta till något nätverk (eller det gick, men inte så att man kunde gå in på internet). Så det blir nog bara av att titta på film på den. Jag och syster tog med oss "She's the man", den är sjukt bra :)

Imorgon ska jag nog gå runt lite i området för att fotografera lite, så det blir nog av att gå upp ganska så tidigt imorgon om jag ska hinna. Men det ska bli roligt för det är så väldigt fint här.

Oooooh, nu är det en väldigt bra låt som spelas på radion där nere (sitter på en slags balkong inomhus, precis ovanför lobbyn). Den är riktigt bra, men jag vet inte vad den heter. Så det var lite synd ^^

Nej, nu ska jag sluta för dagen, ska nog titta lite på bilddagboken nu, så hejdå (ich det blir nog godnatt också) ♥

Kommentera
Postat av: Emma

hoppas du har en bra lördag
hr lite tävlingar på bloggen du gärna får delta i

2008-04-19 @ 22:52:16
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: missbumblebee

Ha en bra helg!

2008-04-19 @ 23:06:58
URL: http://missbumblebee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0