Idag kan jag lova..

.. Att jag är lyckligast i världen :D Hittade äntligen usb-sladden till min kamera, så jag är fett mega glad ;) Har redan lagt över ett par bilder till datorn för att redigera dem. Fast däremot så blev det inte så många som fick bli redigerade. Ikväll ska jag träffa Jonna, Tilde och Sanna, det ska bli riktigt skojsigt :) Så jag ska åka in till stan' lite senare för att handla lite grejer till kvällen. Bland annat mat till kvällen, och säkert en påse chips eller någonting liknande ockås. Det kommer nog bilder imorgon eftersom sladden har kommit fram :)

image333
Här är en av bilderna som fick bli redigerade idag.

Kommentera
Postat av: Jonna

för jag har en likadan :D

2008-05-01 @ 12:00:32
URL: http://s0cka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0