Godnatt på bloggen

Nu går jag och lägger mej, jag är verkligen jätte trött nu, jag skriver fel hela, hela tiden. Så vi hörs imorgon :) På eftermiddagen så ska familjen åka och gratta min (ingifta) moster som fyller år.

Hörde att det var en flicka som hade sörsvunnit idag också :s Usch, och det var liksom inte så sent på eftermiddagen som hon försvann. Hon hade varit på fotbollsträning, och efter den så hade hon cyklat hemåt, men kom aldrig hem. Hennes cykel hade man hittat senare i typ ett dike :s Usch, det är så fruktansvärt otäkt, det går verkligen inte att känslan man har. Så blir man så rädd själv. Och man tycker så fruktansvärt mycket synd om henne. Nej, vi lämnar det här ämnet, jag blir bara ledsen över att tänka på det.

Nu var det ett tag sedan jag la' upp dagens låt, så det kommer nog i morgon. :) Har haft lite torka, så har inte kommit på någon bra låt att lägga upp, men nu har jag en :)

image251image251image251image251image251

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0