Bad news ..

Då blev det ingen skola imorgon heller. Skulle faktiskt vilja träffa vännerna igen, det känns ju som en EVIGHET sen x(   Då kan man inte göra mkt annat än att se det från den ljusa sidan. Och den ljusa sidan är att..? Jo, att jag får vara hemma hela helgen och bli riktigt frisk så jag kan skriva prov på måndag. -.-''  Har jobbat lite i matte idag, måste träna till provet..
Lyckades skriva en låt i.. tisdags tror jag, på ca. en timme :DD Det var nog den kortaste tiden titills faktiskt. I alla fall av dom låtarna jag gjort. Så jättebra är den nog inte, men så tkr ju jag om alla mina låttexter. Vifårse. Ajjjjjjjjjjja ( Damp ).
Nuuuuuuuuuuu skaaaaaaaaa jaaaaaaaaag noooooooog taaaaaaaaaaa occcccccch soooooooovaaa snaaaaaaarttttttt :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD        Haaaaaaaaaaa deeeeeeeeeet sååååååååååååå brAAAAAAAAAA.
Men jag ångrade mej faktiskt. Vill inte sova än -.-'''   Ska nog ta och daaaaaaaaaaampa lite tiiiiiiiiiill ^_^''''
En stuuuuuuuuuuuuuund iiiii aaaaaaaaaaaaalla faaaaaaaaaaaaaall      Maaaaaaaaaaaaahah.
DampDampDamp ;o       Börjar kanske bli liiiiiiiiite övertrött ;DDDDDDD    
Vem vet? x.x

Tar nog och skriver en.. lista :D


  • Bästa låten:   Många, har en ganska varierad musiksmak för tillfället också.
  • Godaste maträtten: Hmm.. Tacos är gott - massor. Men sen finns det annat också ;D
  • Mest använda uttrycket i konversationer: Det får nog bli..  Yeah! och Jääh .
  • Mest använda uttryckssymbolen: Ganska många faktiskt.. o.o   x.x   *_#    ^^    *__*     O.~     :P    :D     ;D  <'3333   8)     x'D      x')    x'3   :3  ( och lite till )   använder dom jag själv gillar.
  • Hårfärg: Mörkblond -.-''''       FULTFULTFUULT
  • Ögonfärg: Blå - Grå tror jag, inte helt säker faktiskt o.o
  • Natt eller Dag: Beror på.
  • Om 10 år är jag..: .. Ingen. Ungefär som nu antar jag x'}   Nej, men jag vet inte.
  • Som vuxen vill jag..: .. Få jobb, barn, bli gift. Och framför ALLT lycklig. <'33

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0