F-n va vidrig du är!

Joo, jag var inne på MSN, och då är det en från min klass som jag blockat sen tidigare.. Så jag tänkte att jag skulle se om han fortfarande var lika stör i huvudet som förut.. På hans personliga text står det "Vad döljer du för mej?!", så jag undrade vad han menade med det..
- Vad döljer du under dina kläder? Säger han
- Faan va vidrig du är!!! Skrev jag tillbaka
- Tack
- Jäävlar vad blockad du är!! Så blockade jag honom en sekund, för jag kom på att jag kunde skriva en till sak till honom.
- Vet du var du kommer att bli när du är äldre?! En peddofil!!! Så blockade jag honom, och det kommer han att förbli för all framtid.. Gustaf, bara för att jag hatar dej så ger jag ut hela ditt namn!! Och om jag var ännu "ondare" så skulle jag kunna ge ut efternamn, telefon nummer och adress!! Men då skulle jag kunna få jävligt med skit för det. Så ta dej i röven och slicka!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0