Skolavslutning i gamla skolan

Idag så var det skolavslutning i min gamla skola, ska gå och kolla så klart ;> det ska bli riktigt roligt faktiskt. Min syster går där fortfarande, men det är inte henne jag är så väldigt intresserad av att se. Jag ska kolla när Linn, Joanna och Evelina ska sjunga. Låten dom ska sjunga är "Himlen i min famn". Så som jag har fattat det så ska dom sjunga varsin vers. Så gjorde jag förra året när jag gick där, fast då sjöng vi den vid Lucia. Det var roligt att faktiskt få göra sej hörd med sin sångröst eftersom att jag verkligen tkr om att sjunga :D

Ska ringa Sanna vid 17:30 ungefär, vi ska ta sällskap till kyrkan (det är där dom har avslutningen).

Sen så har jag avslutning imorgon bitti. Då blir det av att sjunga några låtar där också.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0