Nyårsafton :DD

Såå, var det nyårsafton tillslut.. Jag ska nog fundera på ett nyårslöfte, men jag vet inte om jag kommer att hålla det, men man kan ju försöka (:  Ngn som har ett bra förslag på ett löfte? (a)
Här kommer min egen lista på förslag till nyårslöften (:   :


  • Godisförbud (gamal)
  • Skaffa nya vänner / fler
  • Sluta bita på naglarna
  • Åka på fler fester (?)
  • Lära sej baka
  • Spara pengar till någonting roligt
  • Bli mer utotriktad / social
  • Ta körkort
  • Sjunga mera / låta folk höra egen musik
  • Få bättre betyg / plugga mer
  • Läsa mer böcker
  • Sitta mindre vid datorn
  • Hjälpa till hemma mera
  • Skaffa pojkvän / flickvän
  • sluta röka / snusa
  • Börja träna


Som det kanske märks så var det INTE en lista över saker som jag vill bättra mej på, utan bara förslag till alla andra som kanske inte har hittat på ngt, tja.. Det var ju inte världens bästa saker, så det är nog bäst att du försöker själv i första hand,  men kommer du inte på någonting får du gärna ta ett löfte från min lista. :DD

Gott Nytt År allesammans!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0