Första advent :D vvv)

Så var det första advent nu också - roligt :D
Och då är det inte heller så långt kvar till julafton. Nackdelen är bara att jag fyller år ungefär fyra veckor senare igen. Och jag har kommit fram till att det inte är roligt att fylla år längre eftersom att man bara blir äldre, äldre, äldre och sen dör man : /  Det är väl en rolig tanke .. Men det är ju långt kvar, nästa gång så fyller man "fjortis" också. Jag som börjar bli van vid att vara 13, haha, nejdå, det gick ganska fort att ställa om från 12 till 13 men i alla fall.
Var och träningssimmade idag för första gången på länge, det var faktiskt riktigt roligt :)  Det är en crawl grupp jag går i, en större. Egentligen så skulle jag gå i en liten grupp först för att lära mej fjärilssim först, men det går ju bara småbarn i den gruppen, det blir inte så roligt då ju : /   Men jag fick prova den stora gruppen och jag får vara kvar :D  Det var roligt att höra med tanke på att det var länge sedan jag gick i crawl grupp senast. Just nu så lyssnar jag på musik "Hey there Delilah", jag ÄLSKAR det låten.
Började tänka lite igår om att färga håret också, och jag kom fram till att jag bill blondera och färga en slinga rosa :D  Det skulle faktiskt vara roligt om jag fick det. Mamma skulle tänka på blonderingen i alla fall, kom på senare om rose slingan så ska prata med henne idag om det. Men först vill jag veta om jag får blondera. :)


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0