Mys-faktor (v

Nu sitter jag och myser framför datorn med en härligt skön filt över axlarna. Så här har jag suttit i största delen av dagen, men det är ju så skönt att vara hemma i ett par dagar för att bara ta det lugnt. Det är ju som ett litet lov nu, så jag har ganska mycket tid över till vad jag vill göra - ta det lite "soft" :9 Idag har jag gett er lite tips på kläder som finns lite här och var. Hoppas att ni tyckte om dem, själv så har jag dreglat sönder min tunga av att bara titta på alla plagg, haha :p

Nu var det ett tag sedan jag hade lite musik här på bloggen, så jag skulle gärna vilja veta vad ni vill höra. Ge gärna några tips på bra låtar, för jag har hel torka på ideér på vad ni vill höra :)

Ha det bra ♥

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0