Godnatt på bloggen

Godnatt nu vänner. Det är bäst att jag går och lägger mig nu om jag över hudvud taget vill ta mig upp imorgon, haha :p Nästa vecka är det marknad inne i stan' så jag ska gå på det - gud vad jag längtar :D Det är lördag och söndag som man kan strutta runt lite :) Jag tänkte att jag skulle försöka gå båda dagarna, men jag måste ju hitta någon att gå med också. På söndagen ska jag i alla fall gå med Jonna, Tilde och Sanna. Fast det är inte lika mycket stånd som sår uppe då - så jag kan direkt säga att det är som roligast på lördagarna. Tänkta att jag skulle fråga någon att följa med mej på lördagen, fast jag vet inte vem jag ska fråga, haha :p
Det löser sig nog får vi se :) Ska kolla om jag kan hitta ett par band tröjor, förhoppningsvis så kommer jag att hitta det också. Ajja, hittade tröjor förra året i alla fall (fast inga bandtröjor). Köpte hem två stycken, den ena har jag på mig nu faktiskt. På den står det "I killed my boyfriend", haha, passa er ;p Och på den andra står det "Hug me, or I shall destroy you" eller något sånt.

Ååååh, vad jag längtar :}

Nej, nu måste jag verkligen gå och lägga mej. Godnatt.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0