Smycken från cocoo.se

Än en gång så har jag surfat runt lite på cocoo.se och hittat lite smycken.
image227
Bland annat detta armand med texten "karma" som jag har för mej är att När man gör dåliga saker, händer det dåliga saker och när man gör bra saker händer det bra saker. Och samtidigt var det en väldigt fin blå färg till stenarna.

image228
Det här armbandet var lite roligt tyckte jag med tanke på att det ser ut som ett bälte.

image229
Så har jag kärat ner mej i dom här örhängena. Grr på dom ^^

image230
Öven dessa har jag blivit förälskad i. Flera av er har er som läser har säkert redan sett dom här förr, det har jag också, men inte förens nu har jag riktigt fått upp ögonen för dom.

image231
Och slutligen så var det det fär halsbandet, skulle gärna ha det i mitt smyckeskrin (6) (Y)

Kommentera
Postat av: ellie

funderar nästan på att köpa från cocoo ett par såna dära ringar fast inte med hjärtan.=)
Men dom med hjärtarna var ürsöta! :D

2008-03-28 @ 09:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0