Så där, nytt på designen - igen

Så där ja. Bytte design igen, började nästan vantrivas med den senaste jag hade efter ett litet tag >_< Men den här kommer nog att sitta lite längre :) Lägger upp en före och efterbild.

Före renoveringen:
image242
Nu stämmer inte denna helt överrens med hur den såg ut eftersom att jag har satt den på min "testblogg". Där har jag lite annorlunda än vad det är på denna. Dom två hjärtarna (hur säger man det? x]) ska inte vara där. Klockan är har jag också bara där, så den kommer inte på min sida.

Efter renoveringen:
image243
Såå ja, så här ser det ut nu. Hoppas att jag inte tröttnar på denna för fort nu. :)

Kommentera
Postat av: emma

fin design

2008-03-29 @ 09:54:24
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0