Photoshop och massa planer

Pysslade nyss med en bild i photoshop. Det är himla roligt med photoshop faktiskt, även om inte jag är så väldigt duktig på det ^^ Men vem f_n bryr sej liksom? Huvudsaken är ju att jag blir nöjd med bilderna x)) Nej, nu ska inte jag sitta och använda - det som vissa andra säkert skulle kalla "fula ord". Då blir det att tvätta munnen med tvål :) (Lägger upp bilden lite längre ner)


Träffade ju Jonna, Tilde och Sanna idag. Hur kul som hellst! :D ALla fyra ska träffas imorgon också. FETT kul ska det bli :) Sen blir det en gång till på söndag, då blir det sovaöver grejs också. Så från söndag - måndag. :)


På lördag så ska jag kolla på Super Truper hade jag tänkt :) Ska gå med Linnéa :D

Så gissa vem som håller på att längta ihjäl sej? ;D



Skriver upp en lista för er med hamsterhjärnor. Nej, nu var jag elak, men jag har inget att göra för tillfället, så jag skriver upp det som ett schema så att den enda med hamstehjärna - nämligen jag - fattar hur det står till :)

Torsdag: Träffa Jonna, Sanna och Tilde. Blir hemma vid Jonna :}
Lördag: Gå på Super Truper med Linnéa på kvällen :)
Söndag - Måndag: Vara med Tilde, Jonna och Sanna. ;)

Så där, thats it. Nu ska jag ladda upp bilden ;}

image219

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0