Om man kunde spola tillbaka tiden

Kom att tänka på en sak. Att tänk om man kunde spola tillbaka tiden och göra om sånt som man ågrar. Eller bara uppleva igen. Som den här dagen :) Den var fett rolig och skulle gärna uppleva den igen. En sak som jag skulle vilja göra om är när vi var inne på affären. Då höll jag upp dörren för Tilde för hon stog och läste på någon lapp, så när hon kom så kom det in en annan person bakom henne. När hon gick igenom så stängde jag dörren - precis i ansiktet på den som gick bakom x)) Haha, det var kanske inte det mest farligaste, men jag skulle ändå vilja göra om det.

Nu ska jag ladda ur kameran på dagens bilder, kanske lägger upp någon :}

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0