Ibland går det uppåt, ibland går det nedåt.

Hej där. Är fortfarande sjuk (för alla som undrar), febern har i varje fall gått ner, men hostan och snuvan är fortfarande kvar. Kollade på film med Mamma och Pappa idag, så klart så har jag lyckats att smitta ned mina båda föräldrar och min syster. Jag kommer inte ihåg vad filmen hette, men den handlade om en man som är helt fattig ett tag, så han bestämmer sej för att försöka skaffa ett jobb. Så får han en praktikplats på det arbetet och till slut så får han det jobbet. Men "vägen dit" är inte så lätt. Han måste bo på gatan ett tag eftersom att han inte kan betala hyran på de ställerna han bor på. Samtidigt har han även en son som han måste ta hand om och han fru flyttar ifrån dem (Sonen och Pappan). Men hur som helst så får han jobbet tillslut och kan börja tjäna pengar och påbörja ett vanligt liv.

Jag hörde av sångläraren idag i alla fall. Jag har tid på torsdag, fast under lektionstid. Men det får funka :)  Det är på matten som lektionen börjar, så jag får ta med hem  och jobba hemma eller någonting så att jag inte halkar efter.

Just nu lyssnar jag på musik på youtube. Jag ska be Emma ladda ner lite låtar också (a). Lyssnar på lite Tokio Hotel låtar. För tillfället är det scream, fast på tyska :} "Ready, Set, Go" är himlahimlahimla bra också (vv

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0