Good Charlotte - the river

Sitter och lyssnar på världens bästa "The river" med Good Charlotte. Ååh, tröttnar aldrig på den, *kärlek* typ. Samtidigt är jag trött och grinig. Så jag är nog inte direkt världens trevligaste människa just nu. Är på typ.. depphummör, men ändå inte. Jag vill bara sitta i ett hörn och säga dumma saker.. om massa saker.


Och så är jag världens tråkigaste människa. Det måste vara otroligt tristess.. aktigt att umgås med mej ju. Och för det blir jag besviken på mej själv. Att jag inte kan vara social bland folk -.-' på msn går det väl bra. Men när jag kommer ut bland folk har jag ingenting att prata om, helt idétort är det. Är alltså inte så blyg, har bara inga frågor eller något liknande. Och detta stör mej verkligen. Varför ska jag vara så jävla tråkig?


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0