Godnatt, eller inte?

Just nu känns det som att jag aldrig kommer kunna somna. Egentligen borde jag försöka sova lite, men jag vill inte för att jag har möblerat om i mitt rum ^^ det känns så annorlunda och mysigt - så där som det alltid brukar göra när man gjort nytt i rummet.

Jag har funderat på att byta design helt och hållet på bloggen, men jag har kommit fram till att jag skulle ångra mej så fruktansvärt mycket. Jag trivs ju så jättebra med den jag har nu. Nej, jag har kvar det så som jag har. Men jag längtar efter att ha en header på bloggen igen, inte för att jag ör bra på att göra sådana, men det är ändå ganska roligt. NEJ! Jag skulle bara bli besviken på mej själv om jag tog bort det som jag är nöjd med.

Skulle vara trevligt att träffa någon vän imorgon. Det kan inte vara bra att vara hemma så mycket som jag har varit nu ^^ Eller jag har varit hemma vid datorn i.. 3 dagar nu, idag var jag ju och handlade med Mamma och systeryster. Ska ju träffa T.E.J.S någon dag också. Jag börjar faktiskt bli nervös om det kommer att bli av. Även om jag vet att vi säkert kommer att ses. Men jag vill ju veta tid och datum nu x)

Nej, nu måste jag gå och lägga mej faktiskt. Klockan är 10 minuter över 11 så det är nog bäst att försöka sova nu. Så att jag inte sover över för mycket imorgon bitti. Vill ju faktiskt vara med om dagen också :p

- Godnatt hörni ♥

Kommentera
Postat av: tilde

Jag tror att vi skulle hitta på något på onsdag :]

2008-03-25 @ 09:47:26
URL: http://peltoniiemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0