¤ Fyrverkeri

Vid klockan 12 så blir det fyrverkerier vi Hotellet här i byn. Nu känner jag mej som någon bondunge som har massa omordäniteter i huset. Typ ingen ström osv. Men så är det inte :) Ska försöka att hålla mej vaken ills dess. Är faktiskt ganska trött :o Fast det är ju inte så konstigt om jag går och lägger mej vid 9 vanliga dagar, har börjat att vänja mej vid den tiden. Fast under lovet kan jag ju slänga om rytmen helt och hållet ;p

Kom hem för inte allt för länge sedan. Har varit och grattat farfar som fyller år idag. Fick ett påskägg av han och mormor :D <3

Under lovet ska jag försöka att inte åka bort (som typ till Stockholm). Vill ju träffa Tilde och Jonna nu. Det var as länge sedan jag träffade dem sist.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0