Borta bra, men hemma bäst

Äntligen var man hemma igen, det var visserligen väldigt kul i Stockholm, men i slutet längtade man hem en hel del. Under de tre (och en halv) dagarna jag var borta så hann jag med att shoppa och spela TV-spel :} på spelfronten var det "Buzz", "Guitar hero" och ngt annat som jag inte kommer ihåg vad det heter :p När det gäller shoppingen så handlade jag in jeans, en t-shirt, ett linne, en skjorta, ett par benvärmare och ett par skor.. När jag tänker efter så köpta jag allting från en enda butik. Nämligen H&M, älskar den affären, fast det behöver jag nog inte säga. Brukar ofta hitta någonting när jag är där inne och kikar, alltid skulle jag tro. Andra affärer jag brukar vara in på är: JC, Cubus, GinaTricot.. Hmm.. Kommer inte på ngt mer, så det är nog inte det  >_<

Ajja, nu så pratar jag lite med Jonna på msn. Och imorgon är det skola - JAG VILL INTE!! x)) Men jag vill ha mer ledigt ju -.-'  uuusch, fy och blää vad tråkigt med skola. Hejsvejs, nu ska jag göra läxor -.-'

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0