Övernattning med tjejerna :)

Hej bloggisen! :)
Nu sitter jag och väntar på att Jonna, Tilde och Sanna ska dyka upp. De ska nämligen sova över hos mig inatt :DD Det ska sjukligt kulkulkul! haha :p


Idag var jag och kollade på strutsar med familjen. Det är konstiga djur säger jag bara :p Jag tog lite bilder när vi var där:

 Den där var riktigt knepig faktiskt :o den gjorde något jätteroligt med munnen - bljde dem så att det såg ut som att den hade typ läppar, du vet när man puter med dem. jag som trodde att näbben var hård o.o




 Yes my lord (haha), det är ett strutsägg :p
 I like art :)
 Det fanns supersöta gätter där ^^


Kommentera
Postat av: angelina

Tack! din är också jätte fin! stör mig dock lite på att bilderna man sätter in blir genomskinliga :S

2008-06-07 @ 19:49:51
URL: http://angelinap.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack! Det är verkligen poängen med bloggen. De riktigt bra artisterna är svåra att hitta på radio eller tv. De sprids via djungeltelegrafen. :)

2008-06-07 @ 22:02:02
URL: http://kinematografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0