Nattens fotografering

Hej bloggen! :))

Inatt så blev det lite fotografering när Jonna, Tilde och Sanna som kvar hos mig :) Det blev 3 bilder som jag sparade, av de bilderna valde jag att göra en liten serie som jag kallar "Posing - inte night" (nej, ingen tidningsserie, utan en serie med bilder), även om det inte ser ut på bilderna som att det är natt, men annars kan man ju observera att vi posar ikapp med varandra iklädda våra pyamaser ^^. Jag skämtade lite och sa att "Ska vi fota lite i min studio? haha". Att kalla mitt rum + ett lakan som studio är lite av en överdrift, men det va roligt och fungerade ganska bra =) Så idag blev det lite redigering i photoshop.


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0