Mörkrädd o.o

Hej bloggen!
Nu är det söndag(väldigt tidig)morgon. Under loven brukar jag vara väldigt duktig på att komma ur min vanliga dygnsryttm som brukar föra med sig att jag inte kan somna om kvällarna och stannar uppe ganska sent. Och just idag så är det också väldigt mörkt ute, så jag vågar faktiskt inte gå ut för att sova i stugan, haha x) Det är för mörkt helt enkelt för att jag ska våga mig ut, så jag tror att jag stannar inne denna natt. Det har ju varit grått och molnigt hela dagen, så det är säkert massa moln kvar på himlen, så det är ingen ljus och mysig sommarnatt heller :/ Smatidigt så orkar jag inte bädda i min säng i mitt rum (som är helt obäddad efter att jag tog ut täcke och kuddar ut till stugan). Så en massa galna idéer om att jag "ska" stanna uppe hela natten istället har dykt upp i mitt huvud några gånger, men det är säkert bara för att jag är trött.

Haha, nu blev det en massa snack om detta (inte fullt så) intressanta ämne :p Nej, jag ska nog gå och lägga mig nu i alla fall (här inne). Godnatt ♥

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0