usch, fy och blä på bdb -.-'

Snacka om laggdag för bdb idag o.o  Har kunnat logga in i alla fall.. Men nu så blev det ngt fel där - IGEN :|   Det är ju att man.. DOMNAR BORT av ilska >_____<     

Aja, jag får hålla ut ;)))))))      Hmm.. Det blev att redigera lite fler bilder åt Emma.. Först en på henne och Emma, och sen sen på henne och mej ^^     Sen så fixade jsg en bild på Carro också ;]]    Asså, jag fattar inte, det är några som frågat om jag skulle kunna fixa lite bilder åt dem, men jag är ju inte ens bra på photoshop o.o  En vanlig förj*vlig nybörjare *__#   

Här kommer lite dagens:


Hatobjekt: Bilddagboken!
Bästa: Musikeen när vi spelade och försökte öka takten till refrengen, det var så roligt :DDD
Värsta: Att sitta på bussen hem i en evighet -.-'
Låt: Helena
Kärlek: Vännerna (vvvvvvvvv
Bästa komentar: Kommer faktiskt inte på just nu 8|
Sämsta komentar:    -||-


Ehh.. det var det, nu så tänkte jag slänga upp lite bilder eftersom att bdb är dum i huvudet.. NJUT  av de vackra bilderna, haha ;))))

    
(Klicka för större bild)

Detta var några av dagens bilder, observera gärna att alla är gjorda i photoshop ;)))))

HeiiDooh (Mega fjortisstyle, det vet jag redan)     Ha det bra! ♥

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0