Nytt på designen - igen.

Har gjort om designen nu igen, bakgrunden har blivit ljusgrå nu och så gjorde jag en ny bord (lr vad det nu heter?) på photoshop. Bytte namn från "Elinor *" till " ' elinor". Det kändes bättre så ;))   Så har jag äntligen bytt visningsbild också, hade ett hjärta förut - som jag hade i säkert en evighet -.-'''  Nu så är det en bild som jag trixade med i photoshop igår, ändrat nyanser och klipt in en text (som sitter över munnen). Jag förstorade den också, så att den inte blir så pytteliten. Sen så ska jag lägga en annan bild inne bland kontakterna också.

Vad glad man kan bli efter att läst lite hjälpbloggar - och jag borde säga tack till Tilde som berättade vart hon lärde sej. :DD

image160    

Kommentera
Postat av: Tilde

Grymt snygg ! :D

2008-01-23 @ 21:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0