fredagskort + extralektioner

Idag så var det fredag, också då vi skutar tidigt. Så jag och Sanna väntade på att bussen skulle komma i en timma (fast i skolan). Då passade vi (jag, Emma, Sanna) på att följa med 7E på deras lektion - studie. Deras lärare var rolig, men aja.. Efter ett tag så fick vi gå ut i alla fall ^___^   Sen åkte jag och Sanna till Jonsbo, så då blev det lite lektioner där också :>   Fast det gjorde ju i stort sett ingenting ;)))

Tränade med Iida, Carro, Sanna och Emma i musikrummet i källaren idag - som vanligt. Vi ska eventuellt byta låt till musik cafét :DDD   det tkr jag att vi ska göra i alla fall eftersom att jag skämms så mycket över låten (som jag skrivit).. så vi tar en annan (av mej -.-'), fast den är ju i alla fall bättre än den vi tänkte ta först x))

Listar upp bilka som spelar vad :
Gitarr: Sanna och Carro
Trummor: Emma
Piano: Iida
Sång: Jag -.-'    det låter som en kratta när jag sjunger ju :o

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0