Melodifestivalen*

Just nu så kollar jag på melodifestivalen, första låten ska alldeles strax  börja. Fast jag längtar tills det är slut eftersom att "Titanic" är precis efter :D Ååh, jag älskar den filmen <333


Haha, nu är det låt nummer två.. den suger >_>  men det låter så konstigt när hon sjunger. Kanske ska ta och kommentera varje låt :DD


  1. Hmm, jag vet inte vad jag tycker om den, gillar varken E-type eller The poodels. Dom är inte bra helt enkelt x)
  2. Vad jag tycker om den har jag redan berättat ;p
  3. Falska toner ibörjan.. Det låter illa x))  men till refrengen blir det bättre, men den är ändå inte bra.
  4. Han sjunger ju fint, men låten är väldigt tråkig och man hör inte direkt vart refrengen börjar ;s
  5. Bra intro och låter riktigt bra också :))
  6. Det får bli ett "Njaa". Jag tycker värkligen inte om Amy Diamond, det är nog hennes röst som jag inte tycker om.
  7. Bongotrummorna kan man skippa :s  Den var tråkig från första stund och Suzzi Tapper (det var väl så hon hette?) har ingen vidare röst, den här kan inte gå vidare x)
  8. Men assåå, haha x)  den är ju skrattretrande o.o


Hur det blir sedan får vi se, vilka som åker ut osv.

Längta'längta'längta till "Titanic" :DD


Men nu så ska jag ner och fika Te o smörgås :}

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0