Sura bussförare = hatobjekt

Idag när jag skulle gå av bussen för att gå hem så var det en väldigt grinig förare. Jag satt nämligen väldigt långt fram i bussen, och när jag skulle gå av så tänkte jag att jag skulle kunna gå av fram - istället för att gå hela vägen bak. Så när jag står där framme så sitter han bara och väntar på att jag ska gå bak, men säger ingenting.

"U-ursäkta" säger jag som är lite försiktig av mej.
"Det är öppet där bak!" Säger han bara.

Jag menar, hur svårt kan det egentligen vara att släppa ut en person? Det skulle gå mycket snabbare om han hade öppnat dörren där fram istället för att låta mej gå över hela bussen efter att ha stått där fram en stund. Och att sedan snäsa på ett sådan otrevligt sätt som han gjorde gjorde inte direkt saken bättre. Nej, nu hatar jag rikitigt att åka buss. Om det bara ska vara otrevliga förare som hela tiden är arga så går jag heldre 17 km för att komma till skolan.

Vad är det för fel på dom lixx? Alla är alltid sura, låt dom gå på hundläger så att dom lär sej hur man borde bete sej bland folk.

image247
Jag tror jag blir galen

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0