Första myggan för året

Alldeles nyss så fick jag klappa till årets första mygga. Jag tycker verkligen inte om dem, men de hör ändå till sommaren. Och knott är ännu värre som kryper under kläderna och biter en :s Och inte direkt skönt är det ju heller x)

Ska nog snart gå och börja göra mej iordning för att kunna åka iväg :) Det ska bli så himla roligt :D Vid det här laget kan nog ingen ha missat om vem vi ska se ;p I alla fall så är det Timo Räisinen. Ska gå med Sanna, Jonna och Tilde. Vi får skjuts av Jonna's mam - både dit och hem.

Btw så har jag inte tröttnat på skivorna som kom i onsdags, lyssnar på I brought you my bullets, you brought me your love. Jag kan nog säga så här; att första albumet är riktigt bra, det 2:a är ännu bättre och 3:e är bäst hittils tror jag, så när det 4:e kommer ut så kan jag nog inte tänka mej hur bra det kommer att vara :D För jag kan nog inte direkt säga att det finns någon låt som jag inte tycker om med My Chemical Romance, utan alla låtar är bra på sitt sätt. Ajja, Jag längtar till det 4:e ;)

Nu blev det mycket musikprat.. Men what a hell, det får vara så, har känt mej lite musikberoende hela dagen (har nämligen bara lyssnat på musik idag sedan jag kom hem), så det är nog inte mer än passande att jag har lite tänkande om musik. Haha, blah, blah, blah - musik, musik, musik x) Jag tror att jag är klar med det ämnet nu >_<

Än en gång, jag hatar knott och mygg ;}

Och jag längtar sjukligt till ikväll :D

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0