Listiih

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Ingen humor alls >_< ( Morgon och är sjuk )
 Favoritgodis: Choklad
 Kläder just nu: Pyamas xD
 Musik just nu: My Chemical Romance <'33
 Sommarplaner: Inte sommar nu precis.
 Hur många kuddar sover du med: 2 .
 Spelar du nåt instrument: Ja, piano
 Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska ! (:
Vem är viktigast för dig: Kompisar och familj (:
 Bio eller promenad: Bio !
 Är du kittlig: Hysch ! (A)
 Snarkar du: Tror inte det xD
 Stjärntecken: Gissa det, du ;)
 Äckligaste insekten: Alla är väl riktigt vidriga.. På min lista finns det alltså inte 1 äcklig insekt.
 Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?: Hmm.. Kunna flyga ;D
 Vad vill du jobba som? Vet inte.. Hällst med ngt inom musik
 Stökigt eller välstädat? Välstädat ( Men det funkar inte när det gäller mitt rum xD )
 Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nejj.
 Gillar du att sjunga? Jaa, men är urkass och väldigt blyg.
 Anser du att du är stark? Näej >_<
 Vad gör du om du får hicka? Äumm.. Jag hickar nog xD
 Vad längtar du mest efter just nu? Inget spec tror jag .

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0